Acțiunea comună a mediului non-profit cu cel comercial este contribuția de bază pe care o pot avea companiile în dezvoltarea societății moderne, iar o companie ce se implică în susținerea inițiativelor socialePe parcursul celor 16 ani de activitate, am avut parte de susținerea companiilor comerciale locale, iar Responsabilizarea Socială a companiilor comerciale este una dintre prioritățile Diaconiei.
dezvoltate de Diaconia generează pe piață un model de business prosper și o imagine pozitivă în societate.
Diaconia propune companiilor următoarele posibilități de implicare și responsabilizare socială:
1. Susținerea în organizarea campaniilor și evenimentelor
Susținerea Diaconiei prin acțiuni filantropice: sponsorizare evenimente şi campanii, donaţii produse în susținerea proiectelor și/sau evenimentelor (produse alimentare).
- Evenimente și campanii: Campania de Crăciun „În braţele mamei”, Campania de Paști „Masa Bucuriei”, Maratonul Copiilor.
- Susținerea prin donații de produse farmaceutice, alimentare și pentru copii: programul „În brațele mamei”, Apartamentul social „Spre Independență”, Centrul de găzduire secundară „Casa Maria”.
2. Voluntariat corporativ – Diaconia oferă posibilitatea companiilor de a organiza teambuildinguri în cadrul acțiunilor de voluntariat. Implicarea angajaţilor în sprijinul societăţii poate fi
dezvoltată în cadrul proiectelor: Cantina Mobilă „Aproape de Aproapele”, depozitul de bunuri, taberele de vară, apartamentul social „Spre Independență”, centre parohiale.
3. Colecta de bunuri materiale în rândul angajaților
Misiunea Socială „Diaconia” dezvoltă, din 2013, proiectul depozitul de bunuri „Aproape de Aproapele”. Presupune colectarea obiectelor utilizate, dar aflate într-o stare bună (haine, mobilier, veselă, etc.) şi
distribuirea acestora oamenilor aflaţi în dificultate. Orgaizarea unei colecte de bunuri în rândul angajaţilor este una dintre posibilităţile de susţinere a persoanelor aflate în dificultate şi asistate în proiectele Diaconiei.
4. Participarea la teambuildinguri creative la sediul companiei în scopul susținerii unei cauze nobile
În cadrul campaniei de Crăciun „De la Mame pentru Mame”, Diaconia organizează ateliere de creație la sediul companiilor
5. Promovarea proiectelor Diaconiei
Instituţiile media şi companiile de marketing pot contribui la ajutorarea persoanelor aflate în dificultate prin promovarea proiectelor Diaconiei şi informarea societăţii despre modalităţile de ajutorare ale beneficiarilor,
cum pot susţine proiectele şi campaniile sociale, dar şi unde se pot adresa persoanele care au nevoie de ajutor.
Parteneri:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|||
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
||
|
|
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|||
![]() |
||||
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
||
|
||||
Donatori externi:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
||