print
Diaconia anunţă concurs de angajare pentru funcţia de office manager
14.05.2019
4297 Accesări

Misiunea Socială „DIACONIA” anunță concurs pentru ocuparea funcției de office manager.

Cerințe față de candidați:

• Studii superioare;

• Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);

• Limba română-scris/vorbit fluent, limba engleză constituie un avantaj;

• Abilități de comunicare și lucru în echipă;

• Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;

• Disponibilitatea de a învăța lucruri noi;

• Disponibilitate de muncă full-time;

• Experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.

Responsabilități de bază:

• Gestionarea documentelor;

• Recepționarea apelurilor telefonice;

• Menținerea corespondenței prin e-mail;

• Evidența corespondenței;

• Întocmirea proceselor verbale;

• Îndeplinirea altor sarcini de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.mdLa interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului. 

Copyright © 2019 Misiunea Socială "DIACONIA". Toate Drepturile Rezervate.
VISA MASTERCARD TERMENI ȘI CONDIȚII